torsdag 2 april 2015

Lekplats utanför huset.
 Ingen genomfartsväg utan en rundel runt lekplatsen  med alla hus runt. 

Ja, man måste ju ha ett hus också =)
Detta blev det då det ligger rätt i förhållande till mannens jobb. Det ligger också lite utanför Linköping, lite på landet men ändå i en by =) Åkrar och fält runt omkring och nära till min mammas och pappas sommarstuga och min mosters nybyggda hus. Vi tyckte huset var lite kul och jag tror att om man fixar lite så kan det nog tom se lite modernt ut. Jag gillar ju lite speciella saker =) och huvudsaken är att ytorna finns tycker jag. Det är tillräckligt stort, alla barn få bra utrymme i sina rum och det finns hobbyrum och gillestuga mm. Det har varit samma ägare sen det byggdes och han var tydligen byggmästare så allt är välgjort men bara väldigt 60-70 tal =)

Det är ju såklart inte bara glädje i att flytta men vi känner att vi måste testa nu när vi får möjlighet. När barnen kom en efter en var det sån full rulle att man inte han tänka på så mycket. Nu när de börjar vara större kommer saknaden av att ha en mormor o morfar eller farmor o farfar i närheten mer och mer, man inser nog vad som är viktigt här i livet ;)  Både för att ge barnen de möjligheterna de för med sig och för mig och gubben att kunna hitta på egna roliga saker nu när ungarna är större (men inte så stora att vi ännu kan lämna dem själva ;)
Japp, nu tester vi i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar