måndag 6 april 2015


Där nere bor vi nu.
Men snart som sagt blir det 120 mil söder ut. Kommer sakna mycket men det är ju så att Sverige är ju vackert nästan överallt  när solen skiner vart man än bor i vårt land. Jag kommer sakna den gnistrade snön och att köra skoter men när vi bott här så har jag saknat att gå på stigarna på landet vid mammas o pappas sommarstuga som man gjorde när man var liten och marken var alldeles varm under fötterna, så blir det inte här. Skall bli så skönt att också kunna vara ute utan de förbaskade myggen och knotten måste jag säga =) 

Mina föräldrars sommarstuga =)
Detta är något jag längtar efter med, äppel, päron och plommonträd mm =)
Och att växterna frodas =)
Men mest av allt skall det bli skönt att kunna åka hem till mamma och pappa och äta middag och att vi kan vara med på alla i släktens födelsedagar och fester mm ,min släkt har väldigt mycket fester som vi alltid har missat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar