fredag 27 mars 2015

Ja, frågan är vart man skall pilla ner fröna?!??
Mycket spännande händer i livet om man bara vågar ta chansen. Mannen i familjen har blivit erbjuden jobb i södra sverige som driftsledare. Ett jobb som han verkligen tycker verkar roligt. Jag har ju fått börja studera till det jag vill blir och vet hur kul det är att få göra något nytt så jag kan ju inte neka honom möjligheten. Barnen är med på det hela då de alltid ändå varit i Östergötland då min släkt bor där och nu skulle vi får en möjlighet att se hur det är att bo nära mormor och morfar, mostrar,kusiner mm. Spännande och läskigt att ta beslutet bara!
Köpte frön för någon dag sen men nu vet jag ju inte vart jag skall sätta dem =) undra om odlingslådor kan åka i ett flyttlass 120 mil? 

"Att våga är att förlora fotfästet en lite stund, att inte våga är att förlora sig själv " Klokt ordspråk, vi har bara ett liv och jag tror det är viktigt att våga ta chansen att uppleva medan vi har den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar